Waardering van Gezondheidscentrum Batau, Huisartsen - Nieuwegein op 21 februari 2018

  • 5
  • 7
  • 4
  • 7
  • 6
  • 5

Gemiddeld cijfer

5.7

Toelichting

Slecht telefonisch bereikbaar. Afhankelijk van welke assistente je aan de lijn krijgt word je goed of heel slecht geholpen. Iedereen druk en overbelast. Sommige assistentes spelen voor doktertje, vragen je het hemd van het lijf en noteren vervolgens grove fouten in je dossier door slecht luisteren en eigen interpretatie. Artsen hebben naar mijns inziens weinig aan dat soort "second hand" foute info. Sneller zou het gaan als je het gewoon met arts zélf bespreekt. Nu moet je eerst kostbare tijd verspillen om arts in te lichten waar je wél voor komt. Ik heb geen behoefte aan intake-procedure om een afspraak te kunnen krijgen. Ook niet te spreken over Dokter & Apotheek samenwerking. Apotheek heeft nooit iets wat je acuut moet gaan slikken, adverteren in folder met bezorgen maar wordt in praktijk moeilijk over gedaan. Leveringen zijn vaak incompleet. Je moet er zelf dagen achterheen bellen anders heb je na een week nog niet gehoord dat iets er niet is. Enige reden dat ik nog in deze praktijk zit is omdat ik vertrouwen heb in dr. Nievaart. Qua assistentes en apotheek: het is puur afhankelijk van wie je spreekt dat je je ervaring met een 0 of een 10 zou waarderen. En info op website klopt niet: medicijnen voor 14.00 uur besteld, volgende werkdag na 16.00 uur beschikbaar. Dat wordt zéér zelden waargemaakt. Sommige artsen, assistentes en apotheekmedewerkers doen echt hun uiterste best en gedragen zich uitermate vriendelijk en fatsoenlijk maar aangezien je niet weet wie je treft kan je hier ook heel slechte ervaringen opdoen. Samenvattend: je weet hier niet goed waar je aan toe bent, hangt lang aan de telefoon, moet vaak weken wachten op afspraak met eigen arts (of je wordt on-ingelicht bij een ander ingepland) en arts wil je bijv. over 2 weken terugzien dan blijkt aan balie dat dit heel niet mogelijk is. En arts heeft al doorgesproken waarom je vervolgafspraak moet hebben maar dan nog willen sommige assistentes dat je daar zonder privacy nog eens gaat uitleggen wáárom. Wederom: alles afhankelijk met wie je van doen hebt. Geen samenhangend team of consistente werkwijze.

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum Batau, Huisartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland