Waardering van Gezondheidscentrum Beverwaard, Huisartsen - Rotterdam op 16 januari 2019

1.7
  • Whiplash

Na een aanrijding behoorlijk last van mijn linker duim heup nek en rug. Mijn vrouw is met haar hoofd tegen de deurpost gekomen en heeft nekklachten en haar rechterkant van het gezicht voelt niet goed aan. Mijn Duim kan ik haast niet bewegen en heb heel de dag last van  nekpijnen en hoofdpijnen.Het enige wat als advies word gegeven Fysio en kijk het even aan. Dat heb ik gedaan. Nieuwe afspraak gemaakt. Het advies "ja we kunnen niet veel doen aan de duim geef het even aan bij de fysio" Ik heb jarenlang genoten van 1 vaste huisarts bij de praktijk maar de laatste tijd nemen ze iedereen en alles aan als huisarts en word je continu door een ander geholpen. Echt een band met je huisarts bouw je nooit op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum Beverwaard, Huisartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.