Waardering van Gezondheidscentrum CareXL - Rotterdam op 13 juni 2012

6.3

De huisarts zelf is helemaal hulpzaam als je vragen hebt over wat dan ook kan de dr. beantwoorden. maar ik heb een 1 gegeven voor de medewerkers. want de receptioniste tenminste die bij de balie zitten vind ik niet goed. 1- als je belt luisteren ze niet eerst je verhaal heel kortaf ook 2- als je vragen hebt word altijd gezegt dat je in middag word terug gebeld.terwijl dat niet zo is. 3- ze hebben 3 x pauze/bespreking per dag dus elke x als je belt zijn ze niet bereikbaar. 4- en voor een afspraak moet je voor 11 uur bellen anders kan je geen afspraak meer maken.pas volgende dag of nog later. Ik zeg nogmaals De Dokter zelf is echt hulpzaam. Hij weet precies het probleem als je je verhaal verteld. Alleen de medewerkers zijn niet echt aardig en ze luisteren ook niet naar je verhaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum CareXL? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.