Waardering van Gezondheidscentrum De Compagnie, Huisartsen - Almere op 26 december 2018

2.3

Ik was bij de Compagnie Apotheek om medecijnen te bestellen voor mijn 5 jarige dochter, deze medicatie kan alleen in de landelijke groothandels apotheek besteld worden en dus niet in het normale circuit. De werkneemster (jong meisje)  zat 5 minuten tot 10 minuten te zoeken en zei dat de medicatie niet beschikbaar was, iets dat niet klopte na wat instructie van de apotheker kwamen ze er eindelijk uit na pas een kwartier. Klungels zijn het. En nog grappen maken over mijn Vitiligo aandoening achter de Bali, lacherig werdt er gedaan. Iets wat juist een zorginstelling niet zou moeten doen. Ik als klant voelde mij niet welkom. Vandaar een waardering van van 2. Gewoon echt goed vak personeel inzetten. Dan komt het goed.  Het liefst willen wij weg van deze Apotheek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum De Compagnie, Huisartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.