Waardering van SAG Gezondheidscentrum De Keyzer, Huisartsen - Amsterdam op 6 september 2019

4.7
  • Hart- en vaatziekten

Aanvragen voor een herhaalrecept doe ik meestal online, omdat dit voor mij het gemakkelijkst is. Wat er dan gebeurt is het volgende. Ik krijg per e-mail een bevestiging van mijn aanvraag. Als ik dan twee dagen later naar de apotheek ga om het medicijn ( of de medicijnen) op te halen, blijkt de apotheker van niets te weten. Het recept heeft hij niet ontvangen. Ik moet dan naar de doktersassistente om alsnog een recept te halen. Maar teruggekomen in de apotheek, blijkt het medicijn ( of de medicijnen ) Niet ( voldoende ) in in voorraad te zijn, zodat ik nog een tweede keer naar de apotheek moet om de rest van het medicijn ( of de medicijnen ) op te halen. Dit gaat nu al voor de vierde keer op deze manier. Heel vervelend! Ik heb ook al verschillende keren de doktersassistente hierop aangesproken, maar zonder resultaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SAG Gezondheidscentrum De Keyzer, Huisartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.