Vreselijk zorg .Een totaal chaos en zeker gebrek aan informatie over patiënten .Niemand weet daar niks…Moet je echt voorzichtig zijn en alles checken en controleren voordat je een behandeling...
Totaal niet patiënt vriendelijk en enorme lange wachttijden. Personeelstekort is geen excuus om op deze manier met patiënten om te gaan. Voordat je mag bellen, moet je eerst zelf thuisarts.nl...
De bereikbaarheid is slecht. Lange wachttijden als je belt en je wordt vaak pas urenlater teruggebeld. Het is niet mogelijk om in de middag een afspraak voor de volgende dag in te plannen.
Medisch personeel levert algemeen prima werk, maar komt vaak kortaf/overwerkt over. Telefoon wordt vaak pas na een halfuur wachten opgenomen en patientenportaal weigert je afspraken te laten maken...
Communicatie is slecht, ze zijn slecht te bereiken en afspraken worden regelmatig niet nagekomen. Ik kan ook niet naar een andere huisarts in Diemen omdat ze hier afspraken mee hebben. Mijn medicatie...
I was told my allergy exam should be ready in 3 days, it has been almost 10 days and no results yet. The medication prescribed did not help at all. The assistants seem to hate dealing with people,...
De wachttijden aan de telefoon zijn een ramp! Het duurt gerust een kwartier voor je iemand aan de lijn krijgt voor een simpele vraag. De medewerkers aan de balie wekken de indruk niet goed te weten...
Zeer slecht duurt heel lang voor je terecht kan ,als je eigen dokter niet werkt doen ze heel moeilijk om afspraak te maken bij een ander dokter! Overplaatsen naar andere dokter niet mogenlijk want...
Fijn gezondheidscentrum. Al is er een tijd geweest (mede door wisselingen in assistentes) dat het een beetje rommelig was. Ikzelf heb positieve ervaringen, de assistentes, praktijkondersteuners en...
Helaas erg bureaucratisch en onvriendelijk. Huisartsen zijn op zich wel prima, maar het duurt lang voordat je terecht kunt. Aanpakken of doorpakken van de artsen mag wel wat beter. Vaak kiest men...