Waardering van Arts en Zorg, Gezondheidscentrum Galgenwaard, Huisartsen - Utrecht op 25 februari 2014

2.0

Helaas is mijn ervaring met deze praktijk in en in slecht. - Heb hier nog nooit dezelfde huisarts gehad - Er staan onjuistheden in het dossier (die je voor een deel te zien krijgt bij een doorverwijzing). - Regelmatig sta ik voor niets bij de apotheek omdat een herhaalrecept niet is doorgekomen - Bij het aanvragen van een herhaalrecept (pijnmedicatie) moet ik elke keer weer uitleggen waarom; mijn aandoening staat blijkbaar niet in het dossier vermeld - Ik ben hier nog nooit op tijd geholpen, een afspraak is standaard 15 min later dan afgesproken. - Ik heb niet het gevoel dat men hier naar je luistert (mogelijk mede-oorzaak van de onjuistheden in het dossier) - Wanneer afspraken onverwacht niet doorgaan, dan word je daarover niet geïnformeerd. - Ik heb ook al eens een 'afspraak' gehad waarbij ik maar niet werd geroepen. Bij navraag bij de assistente bleek dat er geen afspraak stond.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Arts en Zorg, Gezondheidscentrum Galgenwaard, Huisartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.