DocLine Utrecht

woensdag
donderdag
vrijdag

Waardering van DocLine Utrecht - Utrecht op 26 november 2019

Het is een typische lopende band huisarts. Je probleem wordt niet aangehoord, je wordt met een zalfje weer de deur uit gezet en er worden zonder overleg invasieve onderzoeken gedaan. Kortom ik verwissel binnenkort van huisarts omdat ik niet het gevoel heb dat ik hier terecht kan.

Reactie van/namens Huisartsenpraktijk DocLine Utrecht - Utrecht

Beste, we vinden het vervelend dat u deze negatieve ervaring heeft bij ons gezondheidscentrum. We zouden graag hierover met u in gesprek komen om te horen wat er precies heeft plaats gevonden. Mocht u hiervoor openstaan, dan kunt u hiervoor het formulier invullen dat u vindt op de website van uw huisartsenpraktijk via het menu praktische informatie - klachten. Na ontvangst handelen wij de klacht zorgvuldig af. Wij vinden het belangrijk dat onze patiënten tevreden kunnen zijn over onze dienstverlening. Uw feedback kan ons helpen onze zorg te verbeteren. We hopen wat van u te horen en wensen u het allerbeste en veel gezondheid toe. Met hartelijke groet, Arts en Zorg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor DocLine Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.