Waardering van Gezondheidscentrum Gordelweg, Huisartsenpraktijk Zijtregtop - Rotterdam op 25 januari 2018

5.8
  • Blaasontsteking

Hoewel ik super tevreden ben met de kennis en kunde van de huistartsen, ben ik absoluut niet te spreken over de dokterassistentes. Bijna alle dames zijn van het onaardige en strenge soort. Voor een simpele blaasontsteking moet ik keer op keer wel een uur wachten totdat ik een recept krijg. Je wordt gegenereerd en als je vraagt hoe lang het nog duurt wordt je onvriendelijk en ongeduldig behandeld. En dit is geen uitzondering. Het overkomt me iedere keer weer. Al jaren. Ik hou helemaal niet van klagen, maar het is me nu te vaak overkomen. Dit moet echt verbeteren, want ik ben genoodzaakt over te stappen naar een andere praktijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum Gordelweg, Huisartsenpraktijk Zijtregtop? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.