Waardering van Gezondheidscentrum Granida, Huisartsenpraktijk van Eerdenbrugh - Eindhoven op 22 november 2017

3.5

Altijd zeer tevreden geweest over deze huisarts totdat er iets was met een dichtbij staand familielid (te lang verhaal om uit te leggen) en ik zwaar het gevoel kreeg niet serieus genomen te worden en mijn bezorgde omgeving ook niet! Bovendien oordeelde hij ook over de thuissituatie van mijn familielid waarvan ik vind dat een huisarts dit niet hoort te doen. Destijds ook herhaalde malen aangedrongen op een huisbezoek waar hij uiteindelijk na lang aandringen toch maar eens op inging. Kortom helaas na goede ervaringen een hele slechte ondervonden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum Granida, Huisartsenpraktijk van Eerdenbrugh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.