Waardering van Gezondheidscentrum Granida, Huisartsenpraktijk van Eerdenbrugh - Eindhoven op 13 juli 2019

4.0

December 2018 geef ik aan te denken iets mis is met mijn bloedsdoorstroming ( volgens dokter kan het niet aangezien mijn jeugdige leeftijd) hangt een heel verhaaltje op dat het tussen de oren zit en dat ik er zelf wel zal ontdekken. Half  jaar later hart infarct door vernauwing op kransslagaders Juli 2019 : komen op bezoek bezorgd door verharding in de ader. Neemt niet eens de tijd om het deftig te  onderzoeken, is intelligent genoeg om zijn patiënten dom te laten voelen omdat ze niet de nodige medische kennis bezitten. Maar neemt niet de tijd om je deftig te onderzoeken. En als je hem aanspreekt op zijn gedrag draait hij de rollen om alsof wij hem Advies moeten geven wat hij zou moeten doen! Dit kan echt niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum Granida, Huisartsenpraktijk van Eerdenbrugh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.