Gezondheidscentrum Granida, Huisartsenpraktijk Volckaerts

Huisartsenpraktijk

uit 10 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Gezondheidscentrum Granida, Huisartsenpraktijk Volckaerts - Eindhoven op 2 september 2020

Kniebandletsel

Ik heb deze dokter omdat niemand anders een kamer heeft in Eindhoven. Ik heb nooit de juiste medische zorg gekregen. Ze zei altijd dat ik overdreef of me nooit een oplossing gaf of naar een specialist werd gestuurd omdat ze me vertelde dat het alleen mogelijk is in het geval van een levensbedreigende situatie, wat niet waar is, je hoeft niet in een levensbedreigende situatie te verkeren om medische zorg krijgen. Ik ben een juridische procedure begonnen tegen haar niet goed houding, met voldoende bewijs.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum Granida, Huisartsenpraktijk Volckaerts? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.