Waardering van Gezondheidscentrum Hoogvliet Zalmplaat - Hoogvliet op 9 juni 2011

3.5

Wat een slechte arts, spreekt bijna geen Nederlands, verstaat je amper, over de diagnose nog maar niet te spreken. Hoe durven jullie zo met de patiënten om te gaan, het is in deze tijden regel rechte schande wat jullie doen. Zelfs de herhaalrecepten lopen niet volgens plan. Ik moet soms drie keer naar de apotheek. Als je over een begripvolle arts praat was dit dokter Hougee, maar wat er nu zit is alles beneden peil. Hougee had tenminste kennis in huis, deze arts tussen aanhalingstekens, heeft het alleen maar over "ik denk dat het dit is". Nogmaals een regelrechte schande.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum Hoogvliet Zalmplaat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.