Gezondheidscentrum Nieuw Waldeck, Huisartsen

Huisartsenpraktijk

Strausslaan 90 2551 NR Den Haag

Waardering van Gezondheidscentrum Nieuw Waldeck, Huisartsen - Den Haag op 8 mei 2019

Ik vind het werkelijk walgelijk, de gang van zaken op het moment. Ik ben autist en heb andere emotionele en trust issues, dus dan zijn vertrouwenspersonen super belangrijk voor mij. Als je dan jaren dezelfde arts hebt en deze weggaat, is dat wel even slikken. Als dit vervolgens in de jaren die volgen keer op keer gebeurd, is het écht niet leuk meer. Ik vind het apart dat al die artsen vertrekken en dat geeft een heel slecht beeld van deze praktijk. Als ik dan ook nog bij het maken van een afspraak de vraag krijg, 'waar heeft u pijn?', heb ik het eigenlijk wel gehad en ben ik mij gaan oriënteren welke artsen er nog meer in de buurt zijn. Hoezo moet ik pijn hebben om een afspraak te maken met mijn huisarts? O nee, die heb ik niet. En waar zijn die aardige assistenten gebleven?Sinds dokter van de Bent weg is, lijkt alles wel naar z'n gootje te worden geholpen. Super weird!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum Nieuw Waldeck, Huisartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.