Gezondheidscentrum Nieuw Waldeck, Huisartsen

Huisartsenpraktijk

Strausslaan 90 2551 NR Den Haag

Waardering van Gezondheidscentrum Nieuw Waldeck, Huisartsen - Den Haag op 27 april 2019

Na het vertrek van dr. Heijmans en vervolgens dr. Bons, hebben wij geen eigen huisarts meer. Omdat ik wel een consult nodig had ben ik voor een keer bij dr. Isa gekomen. Ik heb haar ervaren als een hele vriendelijke arts, die goed kan luisteren en deskundig is. Ik breng dat in mijn waardering tot uitdrukking. Wat het gezondheidscentrum betreft, ik heb de indruk dat men uit alle macht probeert het hoofd boven water te houden nu in korte tijd verschillende vaste huisartsen zijn vertrokken. Ik belde de receptie en hoorde dat er 40! wachtenden voor mij waren. Dan is het prettig dat je een terugbelafspraak kan maken. Minder prettig vind ik het dat wij geen eigen huisarts meer hebben die van onze voorgeschiedenis op de hoogte is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum Nieuw Waldeck, Huisartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.