Waardering van Arts en Zorg, Gezondheidscentrum Noord Enschede, Huisartsen - Enschede op 6 september 2011

3.2

Voorheen bij dr Berger nu wordt je zomaar bij 'n arts geplaatst zelfs als je specifiek vraagt naar een dienstdoende arts. Je krijgt een afspraak en op de afspraak wordt eigenlijk niets gezegt, je wordt afgescheept ( dit bij 1 bepaalde arts). De assistentes zijn steeds nieuw, naar mijn idee weinig of geen ervaring. Om een afspraak te maken hang je 15 min. aan de telefoon, als je geluk hebt kun je rechtstreeks bellen maar er is vaak een bandje achter om via de weekendarts te bellen. Een waardelose instelling is dit geworden vind ik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Arts en Zorg, Gezondheidscentrum Noord Enschede, Huisartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.