Waardering van Gezondheidscentrum Op 1 lijn, Huisartsenpraktijk Weijters - Dordrecht op 28 maart 2019

2.5
  • Rughernia

Een afspraak maken moet je best op de klok kijken anders is de assistent met haar werkzaamheden bezig.Eenmaal bij de huisarts op bezoek voelde ik me totaal niet serieus genomen en werd ik doorgestuurd naar een physio praktijk voor m'n rugklachten.Eenmaal daar aangekomen zeiden ze daar dat ik terug moest naar de huisarts en me door moest laten verwijzen naar het ziekenhuis want dit was overduidelijk een hernia.Met enige tegenzin werd ik doorverwezen en inderdaad het was een hernia en zo'n erge dat ik geopereerd moest worden.Dit is iets wat de huisarts sneller had kunnen constateren als hij beter op z'n patiënt zou letten en goed zou onderzoeken ipv druk met z'n pc bezig te zijn.Maar zie maar eens een huisarts te vinden ze hebben allemaal een patientenstop.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum Op 1 lijn, Huisartsenpraktijk Weijters? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.