Arts en Zorg, Gezondheidscentrum Schuytgraaf, Huisartsen

woensdag
donderdag
vrijdag
8:00 - 17:00

Waardering van Arts en Zorg, Gezondheidscentrum Schuytgraaf, Huisartsen - Arnhem op 2 oktober 2017

Ik vind het erg spijtig dat de huisartsen Roosink, Lieffers en Meijer-Smetsers zijn vertrokken en met hen op z'n minst 2 goede assistenten. Ik was erg tevreden over hen. De enige over wie ik ontevreden was, Van Gestel-Van Vucht, is overgebleven. Onbegrijpelijk dat ze deze drie goede huisartsen niet hebben weten te behouden. Het schept ook geen gevoel van vertrouwen. Inmiddels is het tekort aangevuld met een hele nieuwe lichting over wie ik niet kan oordelen omdat ik ze niet ken. De laatste keer dat ik naar de praktijk belde om een afspraak bij een van de assistentes te maken stond ik 20 minuten in de wacht, erg onprofessioneel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Arts en Zorg, Gezondheidscentrum Schuytgraaf, Huisartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.