Waardering van Gezondheidscentrum Seghwaert, Huisartsenpraktijk Luyendijk - Zoetermeer op 2 oktober 2018

4.0

Als alle eerste toen ik me hebt ingeschreven is er geen kennismaking gesprek gekomen. Toen ik een afspraak heb gemaakt voor me klachten voelde ik me niet serieus genomen, en denk de helemaal niet met me mee voor een oplossing. terwijl ik diep mee zat in me leven. het is inmiddels goed gekomen door dat ik ergens anders hulp ben gaan zoeken. Ik had daarna weer een afspraak voor een andere probleem, en was weer iemand anders, ik vroeg een verwijsbrief naar een specialist omdat ik bekend bent met me klachten. Maar deze persoon weet helemaal niks van me en heeft geen medische dossier van me. ik stond te denken hoe kunnen ze blanco met me beginnen. Ik ben naar de assistente gegaan en gevraagd wie me huisarts is, toen zeiden ze dat er drie is, vader, zoon, dochter. Dit werd te ingewikkeld voor mij. En ben een andere huisarts gaan zoeken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum Seghwaert, Huisartsenpraktijk Luyendijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.