Zorggroep Almere, Huisartsenpraktijk Vizier

Huisartsenpraktijk

Duitslandstraat 1 1363 BG Almere
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Almere

Waardering van Zorggroep Almere, Huisartsenpraktijk Vizier - Almere op 7 juni 2017

Door de jaren heen steeds minder tevreden over Vizier. Voorheen was er tijd en ruimte voor de patient. Het maken van een afspraak is werkelijk een drama! Iets wat centraal staat na het lezen van andere beoordelingen over Vizier. Zelden maak ik gebruik van de huisartsenpraktijk maar in mijn optiek verwacht ik dan ook als er iets is dat ik daadwerkelijk terecht kan bij mijn huisarts. Helaas is het inplannen van een afspraak niet zomaar mogelijk, al dan niet twee of drie dagen later in mijn geval met een forse ontsteking aan oren en keel. Dit is de laatste keer dat ik naar Vizier in Almere Poort ga.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Almere, Huisartsenpraktijk Vizier? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.