Waardering van Gezondheidscentrum Waterwijk Lelystad, Huisartsen - Lelystad op 10 januari 2017

6.5

Ik kom hier al ruim twintig jaar. Afspraak maken op dagen dat ik kan (vrij ben) bij eigen arts is erg moeilijk. Krijg vaak te horen dat t al vol zit, om 8.05 uur. Ik ben iemand die niet graag naar arts gaat en pas gaat als er echt iets aan de hand is. Weet ook meestal precies wat ik mankeer. Leef nl al lang met dit lijf, ik ken t door en door. Assistentes zijn vaak betuttelend. Om zo afgescheept te worden is zuur. Ik ga dan nog minder, soms met alle gevolgen van dien. Jammer. Als je eenmaal bij arts bent, word je goed geholpen, al hebben ze niet veel tijd. Soms maak ik dubbele afspraak omdat ik alles opspaar. Ook vanwege bovenstaande. Ik vind t geen toegankelijke praktijk, helaas.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum Waterwijk Lelystad, Huisartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.