Waardering van Gezondheidscentrum Ypenburg, Praktijk van Dhr. R.A.P.M. Schilders - Den Haag op 19 augustus 2013

4.0

Het eerste contact is vaak onvriendelijk. Door verschillende en regelmatige missers hebben we geen vertrouwen in de huisarts. Voor een afspraak moeten we eerst onszelf informeren zodat we zelf een diagnose kunnen stellen. Verder is hij vaak vrij waardoor we nooit een afspraak op een voor ons geschikt moment kunnen hebben. We mogen echter niet overstappen naar een andere huisarts in het centrum. Ypenburg en de Reef zijn aan elkaar verbonden en verder hebben wij geen alternatieven in de buurt. We gaan dan ook vaak naar de avond/weekendarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum Ypenburg, Praktijk van Dhr. R.A.P.M. Schilders? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.