Waardering van SAG Gezondheidscentrum Zeeburg, Huisartsen - Amsterdam op 8 februari 2018

8.8
  • Liesbreuk

Tot verbazing van vrienden en collega's stelde de dienstdoende huisarts (ik heb er 2) uit eigen beweging diverse onderzoeken voor. Ik hoefde er niet om te smeken zoals anderen helaas wel overkomt. Instellingen met uiteenlopende wachttijden werden voorgesteld om uit te kiezen, wat al snel lukte. Verwijsbrieven verzonden en voor mij geprint - het kan niet beter!Na de publicatie op mijnOLVG was een gesprek al snel digitaal geregeld voor de evaluatie van die onderzoeksuitslagen. Tijdens dat gesprek kwam ook de verwijzing naar OLVG-oost voor behandeling van de geconstateerde liesbreuk. De intake gaat morgen plaatsvinden.Heel veel dank voor het nemen van de tijd voor gesprekken, ook al zou het 10 minuten moeten zijn geweest. Ik ga er van uit dat ook anderen niet in 10 minuten uitgepraat zijn, dus langer wachten op de afspraak vind ik geen probleem. Die instelling van de artsen kan niet genoeg geprezen worden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SAG Gezondheidscentrum Zeeburg, Huisartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.