Waardering van Gezondheidscentrum Zevenkamp, Huisartsen - Rotterdam op 7 juli 2016

2.3

Zo onbeschoft en onproffioneel heb ik ze nog nergens gezien als hier! Assistentes lachen je uit aan de telefoon en praten erg minderwaardig tegen patienten, waardoor de patienten zich nog onzekerder gaan voelen. Ik vraag mij serieus af of ze wel afgestudeerd zijn hier! Artsen nemen je niet serieus en drijven de spot met je bij collega's. Hangen aan de telefoon met artsen uit het ziekenhuis en willen dit het liefst doen waar de patient niet bij is. Ook gaan ze discussies aan met patienten, ze geven steeds weer de verkeerde diagnoses en dat boeit ze niet eens. Excuses kan er dan ook niet vanaf! Ik twijfel sterk aan de vaardigheden van sommige artsen hier! Dr. Bos en Dr. Verkerk doen hun naam echt zeker geen eer aan! Net zoals er een arts rond huppelt waar het Nederlands niet te verstaan is en een neurologische onderzoek afneemt op een totaal verkeerde manier! Het stiekeme bellen met de artsen van het ijssellandziekenhuis baart echte zorgen. Het voelt aan alsof ze vieze plannetjes bekokstoven!Ik vind dat zulke artsen hun zelf echt geen arts mogen noemen en ook zeer zeker niet mogen functioneren als arts! Zo kan een ieder zich arts noemen.. Hier moet nu echt wat aan gedaan worden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum Zevenkamp, Huisartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.