Waardering van Gezondheidscentrum Zorgpunt Ypenburg, Huisartsenpraktijk - Den Haag op 15 maart 2019

1.5

Ik heb ruim 4 maanden dezelfde klachten. Na drie verschillende huisartsen te hebben bezocht, nog steeds geen resultaat. Eindelijk ben ik doorverwezen naar een specialist bij mijn laatste bezoek aan een huisarts. Echter de doorverwijzing is niet correct verwerkt. Ik heb de beloofde e-mail, waarin de details van de doorverwijzing zouden moeten staan, nooit ontvangen en ook de specialist heeft geen bericht ontvangen. Dit heb ik gemeld bij de assistente, dit zou opgelost worden en ik zou teruggebeld worden. Nooit meer iets van gehoord. Toen ik weer terugbelde had ik een assistente aan de telefoon die alleen maar wist te vertellen dat ze het erg druk had en de huisarts spreken was niet mogelijk. Dus nog steeds geen resultaat na vier maanden pijn en klachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gezondheidscentrum Zorgpunt Ypenburg, Huisartsenpraktijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.