Waardering van Groepspraktijk Huizen - Huizen op 2 maart 2017

4.0

Ik ben eigenlijk niet zo iemand die zijn mening op internet zet. Ik doe het nu wel. Ben zeer tevreden met mijn huisarts maar zeker niet over de receptie. En dan vooral de opstelling aan de telefoon. En dat hoor ik ook al vele jaren in mijn directe omgeving. Ik sluit me graag aan bij de briefschrijver/ster die in oktober 2016 reageerde. Ik ken mensen die na een poging tot een afspraak met de huisarts maar naar de specialist in het ziekenhuis belden of naar de apotheek gingen voor advies. De inzender van oktober 2016 heeft het over een officiële klacht.  Zou het ook op een vriendelijke manier mogelijk zijn om kenbaar te maken dat het na zovele jaren ook wel anders kan? Het gaat volgens mij niet om incidenten. Je hoort het te vaak. Ik begreep van derden dat degene die de telefoon opnemen geen telefonistes zijn maar dokters assistentes. Of dat waar is weet ik niet. Het komt niet zo over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groepspraktijk Huizen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.