Horus Huisartsenzorg

Huisartsenpraktijk

Lage Witsiebaan 39 5042 DG Tilburg

Waardering van Horus Huisartsenzorg - Tilburg op 23 juni 2017

Bij verhuizing naar Tilburg gekozen voor Horus Huisartsenzorg. Wat een opeenstapeling aan onkunde. Ten eerste heb ik nooit een vaste huisarts gehad. Je bent slechts een nummer. Daarbij komt ook dat het maken van een afspraak onmogelijk is. Zelfs wanneer ik op verzoek van de dokter na een bepaalde test een nieuwe afspraak moest maken, kon dit niet van tevoren geregeld worden. Ik moest maar bellen op de dag dat de dokter aanwezig is tussen 8.00 en 8.30. Dit zorgt er mede voor dat ik nu al weken met dezelfde klachten loop en ik elke keer weer dagen/werken moet wachten tot de volgende stap genomen kan worden. Snel handelen is er bij deze praktijk niet bij. Nu ze ook nog eens de praktijk aan het verbouwen zijn, dit een grote bouwput is en je door de bouwgeluiden je dokter amper nog kan verstaan is voor mij de maat vol. Slechtste klantenservice ooit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Horus Huisartsenzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.