Huisartsen Amersfoort Zuid

Er is 1 waardering

Bekijk de kwaliteitsinformatie van het Huisartsen Amersfoort Zuid over:

Waardering van Huisartsen Amersfoort Zuid - Amersfoort op 3 september 2020

Hartfalen

Wat hebben wij een geluk gehad, dat wij patiënt zijn geweest van Dr. Tom van den Eede in Huisartsenpraktijk Amersfoort Zuid. Meer dan 30 jaar zijn wij in deze praktijk geweest, hebben de overgang naar de vernieuwde praktijk meegemaakt en zijn super tevreden over Dr. Tom, een arts met een geweldig empathisch vermogen, een mensen mens die altijd samen met jou oplossingsgericht kijkt naar de mogelijkheden die er zijn. Jou aan het denken zet, inzicht geeft, tijd neemt en schakelt. Die zich heeft omringt met praktijkassistenten en doktersassistenten, die ook de bereidheid hebben om het toch voor jou te regelen en vriendelijkheid als voertaal hebben. Heel veel dank voor de tijd dat wij als patiënt bij jullie mochten zijn. Door onze verhuizing maken wij nu plaats voor een tweetal andere geluksvogels die naar deze praktijk toe kunnen. Hartelijke dank voor de goede zorgen en adviezen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsen Amersfoort Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.