Waardering van Huisartsen Binnenstad - Utrecht op 21 september 2015

9.7
  • Depressie

Zeer fijne huisartsenpraktijk. Kom er nu al jaren, eerste op de oude locatie, nu in het gezondheidscentrum. Een afspraak is zo gemaakt (ook bij je vaste huisarts) en er wordt goed de tijd uitgetrokken voor het consult. Voor mijn depressieklachten wordt er altijd een dubbel consult geregeld (zonder dat ik ernaar hoef te vragen), zodat er extra aandacht aan mijn verhaal kon worden besteed. Wat ik daarnaast goed vind, is dat er vinger aan de pols wordt gehouden als je bepaalde medicijnen slikt, zoals antidepressiva. Recepten hiervoor worden niet klakkeloos uitgeschreven en herhaald; evaluaties met de arts vinden frequent plaats. Heel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsen Binnenstad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.