Huisartsen Helperplein, Praktijk Ter Borg

Huisartsenpraktijk

Helperplein 19 9721 CX Groningen

Bekijk de kwaliteitsinformatie van het Huisartsen Helperplein, Praktijk Ter Borg over:

Waardering van Huisartsen Helperplein, Praktijk Ter Borg - Groningen op 25 februari 2019

Sinds mijn eerste en enige bezoek aan deze arts in 2017 ben ik zorgmijder.Na verhuist te zijn leek me een nieuwe huisarts een goed idee. Lekker dichtbij op loopafstand.Het overleg bij de receptie verliep al niet lekker. Ik wilde een jonge arts maar eindigde dus bij Ter Borg. Wist ik veel dat het losse praktijken waren.De wachtkamer is zo ingericht dat je iedereen die bij de balie staat kan zien en als je je best doet ook kunt horen. Zelf praat ik luid dus dat voelde niet goed.Ik vroeg om een dubbel consult want ik wilde de arts (doh) leren kennen. Maar ik merkte al snel dat we na twee klachtomschrijvingen klaar waren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsen Helperplein, Praktijk Ter Borg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.