Waardering van Huisartsen Kop van Zuid, praktijk Laschet en Talsma - Rotterdam op 23 februari 2018

1.7

Ik vind het een ramp om hier naar toe te gaan. Ze vragen je het hemd van je lijf aan de telefoon en dan kun je weer zonder oplossing met je klachten naar huis. Woensdag avond is mijn zoon geholpen door een zeer onvriendelijke jonge arts, dhr. R. Hempel die totaal geen invoelend vermogen had voor een kind met autisme en die ook nog heel vervelend daar op reageerde. Vervolgens gaat hij onvoorbereid het consult in en wil wederom een middel voorschrijven tegen de misselijkheid terwijl ik alle medicatie al had vermeld die hij al aan het innemen was. Ik wou daar het liefst weg en morgen maar mijn eigen arts bellen. Zonde van je tijd en energie dit !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsen Kop van Zuid, praktijk Laschet en Talsma? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.