Waardering van Huisartsen Oog in Al - Utrecht op 25 februari 2014

5.0

Helaas geen goede ervaringen voor mij met Huisartsenpraktijk Oog in Al. Al is er verbetering gekomen in de behulpzaamheid van de receptionisten (over de jaren heen genomen zijn hier verschillende receptionisten werkzaam geweest), toch laat de praktijk op het gebied van service veel te wensen over. Afspraken worden niet nagekomen of vele dagen later dan wat de bedoeling was. Er wordt niet teruggebeld op het afgesproken tijdstip, overal moet u zelf achteraan / achteraan bellen. Er lijkt geen goede communicatie intern te zijn en door drukte wordt er veel vergeten. De patiënt is hier uiteindelijk de dupe van. Door de matige/slechte begeleiding door de huisartsen en het weinig willen meedenken met de patiënt, heb ik hier zelf weinig constructieve begeleiding ervaren. Ik ben blij om hier weg te zijn en nu elders goede zorg te ontvangen.

Reactie van/namens Huisartsenpraktijk Huisartsen Oog in Al - Utrecht

Geachte heer/mevrouw,

Het spijt ons zeer te moeten vernemen dat u zo ontevreden bent over onze praktijk. Graag hadden wij in een persoonlijk gesprek uw klachten besproken. Het welzijn van onze patienten staat hoog in ons vaandel en wij waarderen het dat u de moeite heeft willen nemen ons feedback te geven.

Vriendelijke groet,

Huisartsen Oog in Al

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsen Oog in Al? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.