Waardering van Huisartsen Oog in Al - Utrecht op 20 juli 2018

9.3

Ik heb goede ervaringen met huisartsenpraktijk Oog in Al. Afspraak maken kan handig online, en aanwijzingen voor wanneer je een dubbele afspraak moet maken (voor meerdere/complexe vragen) staan daarbij duidelijk aangegeven. Telefonisch zijn ze niet altijd goed te bereiken (lang wachten), maar ze hebben een terugbelsysteem wat heel handig is daarvoor. Wat dat systeem nog handiger zou maken is als je de wachttijd (of aantal wachtenden voor je) hoort voor je moet kiezen voor terugbellen of wachten. Ze zijn goed up-to-date qua digitale systemen, waardoor online afspraken, verwijzingen naar een specialist, invullen van vragenlijsten etc. soepel verlopen.Maar voor mij het belangrijkste: ik wordt erg goed geholpen: klachten worden serieus genomen en er wordt goed geluisterd en meegedacht. Communicatie is duidelijk en prettig. Kortom: een prettige ervaring en ik zou deze praktijk zeker aanraden.

Reactie van/namens Huisartsenpraktijk Huisartsen Oog in Al - Utrecht

geplaatst op 20 juli 2018

Dank voor uw mooie beoordeling. De tip voor het terugbelsysteem nemen we zeker mee!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsen Oog in Al? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.