Huisartsengroep Bredero

Huisartsenpraktijk

Brederostraat 2 A 4819 HH Breda
076-5204848

Waardering van Huisartsengroep Bredero - Breda op 29 januari 2019

Ik bel met een vraag omdat ik bezorgd ben over de gezondheid van onze dochter, zij heeft sinds een paar dagen rode vlekken op haar lichaam. Na zo'n 10 min in de wacht te hebben gestaan, luisterend naar de mededeling dat ik zo snel mogelijk door verbonden word naar de eerst beschikbare assistente (er werkt er maar één als je het mij vraagt...), krijg ik eindelijk de telefoniste aan de lijn. Ik stel mijn vraag en haar reactie "maakt u maar wat foto's en mail die naar x@bredero.nl, dan gaan wij ze beoordelen en schrijven wel even een receptje voor.". Mijn reactie,"uhmm, apart. Hoezo via een foto bij een kind van 14 maanden?"."Ja ze heeft nu toch geen koorts dus er is geen haast bij. ". Er is helemaal geen vraag gesteld of ze koorts heeft, of welke vraag dan ook... Dus je krijgt een "advies" op basis van een aanname van de telefoniste!?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsengroep Bredero? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.