Waardering van Huisartsenpraktijk Kuipers - Delfzijl op 18 oktober 2019

3.5

Als je een afspraak maakt met de huisarts dan krijg je deze niet te zien...ook een vervolg afspraak moet dan bij deze meneer of mevrouw. Wel huisarts nodig, waarom dan de Physician Assistant? Ik begrijp er niets meer van. Is het dan zo moeilijk om een dokter te raadplegen of een afspraak te maken? De assistentes bepalen bij wie je terecht kunt. Ik zou gebeld worden over de uitslag van de röntgenfoto’s. Niet gebeurd, zelf moeten bellen. Schept geen vertrouwen op deze manier. De PA druk aan het werk en de arts druk aan het heen en weer lopen door het gebouw! Mijn hemel, dure zorgkosten en hoge premies en geen arts die voor je klaar staat. Het enige positieve is dat je in hetzelfde gebouw ook foto’s kunt laten maken en bloed prikken. Of verandert de huisartsenzorg dermate dat deze helemaal niet nodig is? Dan kan de premie flink omlaag!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Kuipers? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.