Waardering van Huisartsengroepspraktijk Geert Groote - Zwolle op 22 november 2017

• Reuma

Allereerst heb ik dr. H. Gerritsen en dr. M. Bleumink als huiarts, ik geef ze een dikke 10! De zorg van hun kan niet beter. Maar medicijnen digitaal aanvragen is een grote nachtmerrie, de medicatie klopt nooit, het is te weinig of sommige geneesmiddelen zijn ze vergeten aan de apotheek door te geven. Het lijkt erop dat de assistentes er zelf een zooitje van maken, je vraagt voor 3 maand medicijnen en vervolgens krijg je voor een maand en dit soort acties, echt betreurenswaardig! Ik vind dit zo jammer! Want voorgaande kan heus wel goed, eventueel bellen ze me om me op de hoogte te stellen, maar ook dit is schijnbaar teveel! Ik hoop echt dat dit gauw verbetert en dat de assistentes de medicatie van hun patienten eens serieus gaan nemen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsengroepspraktijk Geert Groote? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.