Waardering van Huisartsenpraktijk Anna Elting-Wartan - Winschoten op 15 augustus 2013

3.7

Mevr de dr. luistert niet, ze hoort alleen waarschijnlijk, en daar zit verschil in, 1e keer een onderkende zeer zware hernia, die afgedaan werd met een ontsteking. Toen ik vroeg, is het een hernia zij ze dat de drukpunten dat niet aangaven. Voor de 2e keer (na een ongeluk) werd een foto gemaakt. Daarna, werd weer een scan gemaakt op aanvraag van patient, geen uitslag gekregen, mevr. was op vakantie. Via vervanger uitslag opgevraagd. Neuroloog bezocht en ja hoor.Hernia. Vreselijke pijn en weer opname, met behandeling in ziekenhuis.. Dusss zoeken we een nieuwe huisarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Anna Elting-Wartan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.