Huisartsenpraktijk Arentsen en Groeneveld

Huisartsenpraktijk

Vissersburen 17 C 8531 EB Lemmer

Waardering van Huisartsenpraktijk Arentsen en Groeneveld - Lemmer op 31 augustus 2019

Hart- en vaatziekten

We hadden een afspraak op de spoedeisende hulp voor mijn schoonmoeder. Mijn man en onze zoon was ook mee. Na een uur te hebben gewacht waren we aan de beurt, mijn man, schoonmoeder en ik kregen een hand en tegen onze zoon werd niks gezegd... Dit kan natuurlijk gebeuren maar wat er vervolgens gebeurde niet. Onze zoon van 6 jaar pakte achter uit de behandelkamer een stoel, ik heb hem geholpen zodat hij ook kon gaan zitten. Tijdens het gesprek ging per ongeluk het geluid van de tablet aan waarop ik zei dat hij het geluid uit moest doen, hij deed dit direct maar toen zei de dokter ineens: ''Hij moet eruit." Waarop ik zei uhh Pardon? Ja ik heb last van hem en hij liep zonet ook al rond. (hiermee doelde hij dat mijn zoon eigenlijk niet eens een stoel had mogen pakken) Wij hebben onze ongenoegen naar hem uitgesproken en hij heeft op zijn manier zijn excuses gemaakt. maar we blijven erg verbaasd dat een huisarts zo kan reageren en kindontvriendelijk is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Arentsen en Groeneveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.