Huisartsenpraktijk Arnemuiden

Huisartsenpraktijk

Prins Bernhardstraat 2 4341 EZ Arnemuiden

Waardering van Huisartsenpraktijk Arnemuiden - Arnemuiden op 16 september 2020

Oogontsteking

melde mezelf met een oogontsteking om een afspraak met de huisarts te maken. De assisitente zou me terug bellen na overleg met de huisarts. Het daarop volgende antwoord was dat ik niet bij de huisarts hoefde langs te komen, oog schoonmaken met lauwwater en als het over 2 weken niet over is weer contact opnemen. De ontsteking zit onder mijn bovenste ooglid, hoe daar schoon te maken met water?? Heb dit wel eens eerder gehad, kreeg oog druppels en het was met enkele dagen over. Helaas, deze keer moet ik doormodderen en maar hopen dat het over gaat, want hier een afspraak met de huisarts voor maken gaat niet. De terughoudendheid komt waarschijnlijk door de dorona periode waar we op dit moment mee te maken hebben. Dus mocht er weer iets zijn, voorlopig maar zelf dokteren en hopen dat het overgaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Arnemuiden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.