Waardering van Huisartsenpraktijk Asklepios - Barneveld op 15 november 2016

7.8
  • Blindedarmontsteking

Na een nacht van ernstige pijn uiteindelijk de praktijk van mijn huisarts (van Wijnendaele) gebeld. Zij was zelf niet aanwezig, na mijn klachten uitgelegd te hebben aan de assistente van dr. van Wijnendaele was er kort overleg tussen de assistente en Dr. Broersma.Dr. Broersma was binnen 10 minuten bij mij thuis, stelde de diagnose en binnen een minuut of 5 was de ambulance er al.Snel, met gevoel en deskundig gehamdeld door dr.Broersma en de assistente van dr, van Wijnendaele.Ik heb de onderdelen behandeling en informatie beoordeeld met een 5, aangezien dr. Broersma en mijn eigen huisarts (van Wijnendeale) geen enkele belangstelling getoond hebben na mijn operatie, terwijl het ziekenhuis zelfs 2x geinformeerd heeft. Teleurstellend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Asklepios? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.