Waardering van Huisartsenpraktijk Baggerman en Harderwijk - Rotterdam op 11 juni 2015

3.3
  • Hooikoorts

Op de huisartsen is niet veel aan te merken. Artsen zijn kundig en nemen de tijd. De assistentie daarintegen is een heel ander verhaal, telefonisch zeeeer moeilijk te bereiken, receptenlijn wordt blijkbaar niet afgeluisterd, en te vaak zijn ze op cursus en/of bijscholing. Ook dit weekeind van vrijdag tot dinsdag gesloten. Als ik dan op woensdag én donderdag de receptenlijn inspreek en op donderdag middag bij de apotheek sta en ik mijn hooikoorts medicatie niet kan meenemen is het wat mij betreft wel een beetje klaar. Ik ga opzoek naar een andere huisarts.

Reactie van/namens Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Baggerman en Harderwijk - Rotterdam

Geachte heer / mevrouw,
Allereerst vinden wij het erg vervelend dat u de aangevraagde recepten niet afgeleverd heeft gekregen.
Onze hardwerkende assistenten werken met hart en ziel om de praktijk te draaien, te verbeteren en te innoveren.
In het huidige zorgklimaat is dat geen makkelijke opgave. Zoals u zelf ook stelt doen wij ons uiterste best om met onze patiënten in gesprek te blijven en hiervoor de tijd te nemen, ook als er
grieven zijn. In dat opzicht vind ik het jammer en raakt het mij dat u er niet voor heeft gekozen om hierover met ons in gesprek te gaan. Ik weet zeker dat er wederzijds begrip zou zijn geweest voor de situatie.
Natuurlijk blijft u welkom voor een gesprek. Een afspraak maken kan overigens via telefoon, de website, email en ons online patiëntenportal mijngezondheid.net
met vriendelijke groet,
B.Baggerman

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Baggerman en Harderwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.