Huisartsenpraktijken Biltstraat, Praktijk Barels

Huisartsenpraktijk

Biltstraat 102 3572 BJ Utrecht

Waardering van Huisartsenpraktijken Biltstraat, Praktijk Barels - Utrecht op 28 januari 2019

Weggestuurd na fout assistente.Om 8uur heb ik mij gemeld voor mijn afspraak bij Dr de Wouters. Hierop heeft  de assistente mij naar de wachtkamer gewezen. Hier heb ik 25minuten zitten wachten tot de asstisten mij tot haar riep. Zij verklaarde dat ik een nieuwe afspraak moest maken omdat ik te laat was geweest. Ik zou om 8:05 niet aanwezig zijn geweest toen de dokter mijn naam riep. Aan de internetgeschiedenis van mijn mobile telefoon is te zien dat ik van 8:02 tot 8:20 paginas op nu.nl heb gelezen. Ik acht dan dus ook bewezen dat ik om 8uur aanwezig was, mij heb aangemeld, mijn jas heb uitgedaan, en om 8:02 het nieuws ben gaan lezen.Ik mocht een nieuwe afspraak maken voor volgende week. Naar mijn klacht of de ernst/spoed hiervan is niet gevraagd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijken Biltstraat, Praktijk Barels? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.