Waardering van Huisartsenpraktijk Bong en Klokke - Delft op 2 augustus 2012

3.3

Ben het helemaal eens met eerdere beoordelingen: naar mijn mening heeft de arts (Klokke) een zeer onprofessionele houding. Gesprek aangegaan omdat een aantal administratieve zaken niet goed gingen wat voor onnodige vertraging zorgde. Zo werd ik telkens niet teruggebeld wanneer mij dit was toegezegd, wist de assistente geen informatie te geven, had assistente niet de juist informatie overgenomen waardoor iets overnieuw moest worden gedaan of werd mij gezegd dat ik onvoldoende informatie gaf (ipv dat de assistente de juiste vragen stelt). Allemaal erg rommelig dus. Toen ik dit met de arts wilde bespreken, bleek zij helaas niet gediend te zijn van feedback en een ‘normaal’ dialoog was hierdoor helaas niet mogelijk. Dat iets soms niet helemaal vlekkeloos verloopt is wat mij betreft geen probleem; maar er moet wél over gesproken kunnen worden. De overtrokken en onvolwassen reactie heeft mij doen besluiten om het vertrouwen in deze arts op te zeggen. Als er niet op een volwassen manier gesproken kan worden over administratieve zaken, dan belooft dat weinig goeds als er écht iets aan de hand is. Contact met nieuwe huisartspraktijk is zoals het hoort; vriendelijk en professioneel – een absolute verbetering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Bong en Klokke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.