Waardering van Huisartsenpraktijk Bos - Capelle aan den IJssel op 10 oktober 2019

Huisarts Bos kwam op bezoek thuis wegens zwaarwegende (sterke zware buikpiijn en waterachtige diarree) klachten en constateerde direct de juiste, naar later bleek de diagnose: waarschijnlijk een ischemische darm. Hij twijfelde geen seconde en stuurde mij per ambulance naar het IJsselland ziekenhuis. Na een maand opnames inclusief twee onterechte ontslagen (interne geneeskunde!)heeft men aldaar geconstateerd dat dit de juiste diagnose was. Bos heeft mij intussen onaangekondigd ook meerdere malen bezocht om te kijken hoe het met mij ging ook na verscheidene operaties aan mijn darm- en vaatsysteem. Dit is een huisarts die zich zeer verbonden voelt met z'n patient, veel kennis heeft en zich goed voorbereid met de gegevens van z'n patient om een diagnose te vermoeden/stellen. Fantastisch! Vakkundig in een combinatie met menselijkheid en ambitie om het vak van arts uit te oefenen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Bos? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.