Waardering van Huisartsenpraktijk Bots - Heerlen op 17 juni 2011

3.8

Bij huisarts komend met pijnklachten; slaap je slecht? ja ivm pijn... ben je geirriteerd als je wakker wordt? ja... ivm pijn..... ben je overdag snel geirriteerd? jahaaa ... ivm pijn Tsja na nog een aantal van dit soort vragen uitkomst van Dhr. Bots; overspannen en prozac. Nadat ik de bijsluiter had gelezen en had geconcludeerd dat ik dit dus echt NIET wilde, naar een andere huisarts gegaan. Die vroeg of hij mijn rug mocht bekijken (iets wat de heer Bots --> de naam dokter verdient hij mijn inziens niet, nooit gevraagd heeft). Mevrouw; uw heeft 6 blokkades in uw rug, geen wonder dat u pijn heeft. Na 3 maanden fysio en manuele therapie..... pijn weg, slaapproblemen weg alles okay..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Bots? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.