Waardering van Huisartsenpraktijk Broekpolder, locatie Wijkcentrum Citadel - Heemskerk op 30 juli 2012

4.2

Ik vind deze praktijk hard achteruit gegaan sinds ze jaren geleden begonnen in de Broekpolder. Als je belt om een afspraak te maken met de huisarts willen de assistentes het evengoed aan de telefoon afhandelen. Ik wordt totaal niet serieus genomen, als ik met een klacht kom dan krijgt altijd stress de schuld. Ik ben uitgelachen, afgewimpeld en ik wordt totaal niet serieus genomen. Als ik met lichamelijke klachten kom, dan wordt er niet over de klacht gesproken maar over 'hoe ik mij psychisch voel' iedere keer hetzelfde liedje, en ondertussen voel ik mij niet goed en zijn er dagen dat ik niks kan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Broekpolder, locatie Wijkcentrum Citadel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.