Waardering van Huisartsenpraktijk Aan de Vaart, Praktijk Bruins - Hilversum op 24 augustus 2016

8.8

Bij ons in de familie komt hoge bloeddruk voor en mw Bruins heeft meteen toen ze dit hoorde een risico analyse gedaan , wat ook inhield dat ik bloed moest prikken. Ik vond het erg fijn dat dit door de assistente gedaan werd niets naar het ziekenhuis dit kon gewoon op de praktijk! De praktijk is na de overname mooi opgeknapt.  Alleen jammer dat er sinds de overname geen radio oid speelt. Maar goed voor de overname lag het eraan wie er werkte of er klassiek of rustige hedendaagse muziek werd gedraaid maar iedereen heeft zijn eigen smaak! Vind het erg prettig dat er een aanspreekpunt is en dat ze weet waar ze het over heeft.Er

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Aan de Vaart, Praktijk Bruins? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.