Waardering van Huisartsenpraktijk Coolen en Van Drongelen - Nederweert op 20 december 2017

• Prikkelbare darm

Dr. Coolen en van Drongelen zijn beide zeer goede artsen met name om de keus te hebben met welke dokter je wilt afspreken, man of vrouw, en het totale beeld van de praktijk is goed en wordt steeds beter met meer uitbreiding van disciplines in de praktijk met personen die ieder verschillend zijn maar elkaar heel goed aanvoelen en daarom een goed werkend apparaat is. Mijn persoonlijke huisarts(vrouw) neemt de tijd en uitleg voor bespreken van je probleem want ik als zeer prettig en rustgevend ervaar. Totaal geef ik deze huisartsenpraktijk een 9 want het kan altijd nog beter om dan een tien te worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Coolen en Van Drongelen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.