Waardering van Huisartsenpraktijk Daniëlsplein, Praktijk Brongers/ Peerden - Nijmegen op 27 juni 2017

4.7

De praktijk is s'ochtend om 8:00 telefonisch bereikbaar. Niet dus.Na tien a 15 minuten krijg je een bandje met de mededeling dat de assistent nog even bezig is.Daarna krijg je te horen er u bent wachtende nr:.... Duurt ook weer een tijdje, en dan krijg je pas de assistent te spreken.Met je eigen huisarts krijg je nooit een afspraak(al vraag je er om) dus word je altijd door gestuurd naar de arts in opleiding. Omdat je eigen huisarts of vrij is , of helemaal vol zit . Ik vind als je belt dat er gelijk om 8:00 gelijk opgenomen moet worden door de assistent.En ik vind ook dat je ook net zo als vroeger een afspraak kan maken voor ergens in de week,maar helaas is dat niet meer. En ik vind het ook niet normaal dat de assistent wilt weten wat er is,en als je bij de arts komt word er gevraagd waarvoor je komt terwijl de assistent het in de computer heeft gezet.Ik vind dat er veel verbeterd kan worden qua bellen en afspraken maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Daniëlsplein, Praktijk Brongers/ Peerden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.