Waardering van Huisartsenpraktijk de Gors - Purmerend op 6 september 2011

Deze waardering is ouder dan vier jaar en telt niet meer mee voor het gemiddelde cijfer van de zorgaanbieder.

  • 2
  • 4
  • 3
  • 6
  • 3
  • 8

Gemiddeld cijfer

4.3

Toelichting

erg slecht bereikbaar en wanneer je dan 's middags belt krijg je te horen dat je tussen 8 en 1 moet bellen voor het maken van een afspraak. Ik had ze aan de telefoon en vertelde ze dat het moeilijk is ,wanneer je aan het werk bent bij een klant om lang aan de telefoon te hangen of steeds terug te moeten bellen(als ze in gesprek zijn) waarop het "bijna computerachtige antwoord was" ..., U moet "maar" tussen de afgesproken tijden bellen voor een afspraak, fantastisch zorg dan dat je goed bereikbaar bent, een ik weet jullie zijn aan het werk maar ook jullie patiënten! ..., dus dames iets meer flexibel en niet zo star en uit de hoogte..., over het algemeen hebben de doktoren dat al.

8 personen vinden dit een nuttige waardering.

Vindt u dit een nuttige waardering?   Ja

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk de Gors? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland